Ką sužinosite šiame tekste?
Šiame tekste sužinosite:
- Kas yra biblioteka?
- Kaip tapti skaitytoju?
- Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?
- Kaip sugrąžinti pasiskolintas knygas į biblioteką?
- Kaip sužinoti apie renginius?
- Kaip užsirašyti į ekskursijas?
Kas yra A. ir M. Miškinių viešoji biblioteka?
A. ir M. Miškinių viešojoje bibliotekoje yra daug knygų. A. yra Antano vardo sutrumpinimas. M. yra Motiejaus vardo sutrumpinimas. Toliau A. ir M. Miškinių viešąją biblioteką vadinsime Biblioteka. Viešoji biblioteka reiškia, kad biblioteka gali naudotis visi žmonės.
Biblioteka yra Utenoje. Biblioteką rasite Maironio gatvėje. Bibliotekos pastato numeris yra 12.
Ant bibliotekos pastato durų yra užrašyta „UTENOS A. IR M. MIŠKINIŲ VIEŠOJI BIBLIOTEKA“.
Biblioteka yra vieta, kurioje yra daug knygų.
Knygas galima:
• skaityti bibliotekoje arba
• pasiskolinti į namus.
Kai pasiskolintas knygas perskaitote, jas reikia sugrąžinti į biblioteką.
Bibliotekoje galima, pavyzdžiui:
• skaityti,
• mokytis,
• susirasti draugų.
Bibliotekoje taip pat vyksta įvairūs renginiai ir ekskursijos.
Bibliotekoje knygas skaito:
• ir suaugusieji,
• ir vaikai.
Biblioteka yra:
• pirmame pastato aukšte ir
• antrame pastato aukšte.
Biblioteka dirba:
• pirmadienį nuo 9 valandos ryto iki 19 valandos vakaro,
• antradienį nuo 9 valandos ryto iki 19 valandos vakaro,
• trečiadienį nuo 9 valandos ryto iki 19 valandos vakaro,
• ketvirtadienį nuo 9 valandos ryto iki 19 valandos vakaro,
• penktadienį nuo 9 valandos ryto iki 19 valandos vakaro,
• šeštadienį nuo 10 valandos ryto iki 17 valandos vakaro.
Biblioteka prieš šventes dirba viena valanda trumpiau.
Jeigu norite daugiau sužinoti apie biblioteką, skambinkite telefono numeriu +37038961608.
Bibliotekoje taip pat yra nemokamas internetas. Šį interneto ryšį galite nemokamai naudoti, pavyzdžiui, jeigu dirbate kompiuteriu.
Bibliotekos antrame aukšte yra:
• kompiuteris ir
• spausdintuvas.
Spausdintuvas yra daiktas, kuris gali atspausdinti dokumentą iš kompiuterio. Pavyzdžiui, kompiuteryje Jūs turite dokumentą. Tačiau tą patį dokumentą Jūs norite turėti ir lape. Tada Jūs galite dokumentą atsispausdinti.
Kai atsispausdinsite dokumentą, jį turėsite:
o ir kompiuteryje,
o ir lape.
Kompiuterį ir spausdintuvą galite naudoti savo darbui.
Bibliotekoje dirba daug darbuotojų. Darbuotojai gali atsakyti į visus Jūsų klausimus apie biblioteką.
Vaikų skyrius yra pirmame aukšte. Ant sienos, prie vaikų skyriaus įėjimo, yra užrašyta „VISKAS VAIKAMS“.
Kaip tapti bibliotekos skaitytoju?
Tapti bibliotekos skaitytoju labai paprasta.
Skaitytojas yra žmogus,
kuris gali skaityti bibliotekos knygas.
Jeigu norite tapti bibliotekos skaitytoju:
1. Turite ateiti ir užsiregistruoti.
Užsiregistruoti galite bibliotekoje.
Durys į biblioteką yra Maironio gatvėje.
Durys atsidaro pačios.
Kai įeisite pro duris,
pateksite į didelę patalpą.
Ši patalpa bus Registracija.
Čia galėsite užsiregistruoti ir
tapti bibliotekos skaitytoju.
2. Atsineškite asmens dokumentą.
Jį reikės parodyti bibliotekos darbuotojui.
Asmens dokumentas yra:
o pasas arba
o asmens tapatybės kortelė.
3. Tada turėsite perskaityti bibliotekos taisykles.
Bibliotekos taisyklėse yra parašyta,
kaip naudotis biblioteka,
pavyzdžiui, kaip pasiimti knygą.
4. Tada bibliotekos darbuotojas
Jus užregistruos.
Tai reiškia, kad tapsite
bibliotekos skaitytoju.
Tuomet gausite skaitytojo pažymėjimą.
Jį turėsite atsinešti su savimi, kai eisite į biblioteką.
Skaitytojo pažymėjimas yra nemokamas.
Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?
Jūs galite pasiskolinti knygas
iš bibliotekos į namus.
Jeigu norite pasiskolinti knygas:
1. ateikite į biblioteką,
2. išsirinkite reikalingas knygas,
3. tada darbuotojas Jums padės
jas pasiimti.
Žinokite, kad:
• vienu metu į namus galite pasiimti ne daugiau kaip 20 knygų,
• knygas galite skaityti 1 mėnesį,
• knygas po 1 mėnesio reikia grąžinti atgal į biblioteką.
Pavyzdžiui, jeigu knygą iš bibliotekos pasiskolinote
liepos 2 dieną, rugpjūčio 2 dieną knygą turėsite grąžinti į biblioteką.
Kaip knygas sugrąžinti atgal į biblioteką?
Kai perskaitysite knygas,
jas reikės grąžinti atgal į biblioteką.
Knygas galite atiduoti bibliotekos darbuotojui.
Bibliotekos darbuotoją rasite
pirmame aukšte.
Kaip sužinoti apie renginius, kurie vyksta bibliotekoje?
Bibliotekoje vyksta daug įdomių renginių.
Pavyzdžiui:
• knygų pristatymai,
kurių metu yra kalbama
apie kažkokią knygą,
• dainininkų ir muzikantų koncertai,
• parodos.
Paroda yra rinkinys knygų
arba paveikslų,
kuriuos gali apžiūrėti žmonės.
Visi bibliotekos renginiai yra nemokami.
Jeigu norite sužinoti:
• kokie renginiai vyksta bibliotekoje,
• kada bibliotekoje vyksta renginiai,
informacijos apie tai
galite rasti bibliotekos interneto puslapyje.
Tada spauskite mėlyną nuorodą apačioje:





